Avançar para o conteúdo principal

Love Someone


Love is a funny thing
Whenever I give it, it comes back to me
And it's wonderful to be
Giving it with my whole heart
As my heart receives
Your love

Oh, ain't it nice tonight we've got each other
And I am right beside you
More than just a partner or a lover
I'm your friend

When you love someone
Your heartbeat beats so loud
When you love someone
Your feet can't feel the ground

Shining stars all seem
To congregate around your face
When you love someone
It comes back to you

And love is a funny thing
It's making my blood flow with energy
And it's like an awakened dream
Is what I've been wishing for, is happening
And it's right on time

Oh ain't it nice this life we've got each other
And I am right beside you
More than just a partner or a lover
I'm your friend

When you love someone
Your heartbeat beats so loud
When you love someone
Your feet can't feel the ground

Shining stars all seem
To congregate around your face
When you love someone
When you love someone

We're gonna give ourselves to love tonight
Lifting up to touch the starlight
And we will savor every second
We suspend together
You and I will
You and I will
You and I will

When you love someone
Your heartbeat beats so loud
When you love someone
Your feet can't feel the ground

Shining stars all seem
To congregate around your face
When you love someone
It comes back to you

Comentários

Mensagens populares deste blogue

Máscaras D’Orfeu

Finjo Finjo tanto
Que até a pensar finjo que penso Finjo tanto, que fujo em cavalos de fumo
Num galope de gazela de vento, com olhos de lua
E lágrimas húmidas de mundos tristes
Só para imitar beleza de imagens que nunca tive (momento doce nesta tempestade subterrânea) Agora...
Agora a infância já me fica tão distante
Mas mesmo assim, continuo a vestir o bibe das riscas azuis
Com que me vou enlamear no pântano mais próximo
Para saborear o medo e a inocência
De quem é condenado por julgar estrelas
As pedras humilhadas desta rua que outrora me pertenceu Construo cidades de água e jardins transparentes
Onde planto flores de sono, que amo e possuo
Num acto único de metamorfose selvagem E finjo
E finjo a coragem que não tenho
No retrato mentiroso da moldura onde me exibem
Com o sorriso irónico da punhalada traiçoeira (Futuro génio da família… dizem eles) Promoção gratuita na condição de nunca ser eu
Mas sim, o cadáver ambulante da sua vontade Querem-me vestido de carne à sua semelhança!
Na…